Call centrum je rozhodně ohromnou konkurenční výhodou a vlastností, kterou by si přála mít opravdu každá společnost k dispozici. Jenže zároveň se přitom jedná o věc, která patří mezi poměrně drahé a náročné součásti společnosti po materiální i personální stránce.
Jak tedy pracovat s call centrem, pokud se jedná o menší firmu? Ty doposud neměly moc šancí, jak si užít vlastností co call centrum nabízí. Jenže druhou, velice specifickou možností, je potom využití externího call centra.
Externí, ale přesto jako vaše vlastní
Od externího call centra by někdo mohl očekávat, že nebude zrovna komunikace na takové úrovni, jako očekáváte od svých jinak běžných zaměstnanců. Z toho důvodu se tak může zdát, že nebude tak moc efektivní a kvalitní, jako by bylo vaše vlastní. Jenže pravý opak je naprostou pravdou. Moderní externí call centrum disponuje nejen materiálními zdroji, ale hlavně opravdu vytrénovanými operátory. Ti se tak dokáží přizpůsobit potřebám vaší společnosti stejně, jako kdyby šlo mí o kontakt s vašimi vlastními zaměstnanci.
Ohromný rozsah možných aktivit
To, že nemusíte investovat do vzdělávání svých zaměstnanců, ale užíváte externí kapacity s sebou nese i zásadní výhody. Těmi může být kupříkladu vysoká kvalita výcviku, kterou vám dokáží profesionální operátoři stoprocentně nabídnout. Díky tomu tak služby call centra mohou obsahovat i specifičtější a náročnější činnosti. Kupříkladu mohou vaši operátoři při klasické komunikaci získávat i veledůležitá marketingová data v rámci nenápadných průzkumů, které pak mohou vést ke zdokonalení celého procesu oslovování potencionálních zákazníků.
Nenápadná pomoc vašemu managementu
V povinnostech managementu můžeme najít celou řadu úloh, které jsou sice velice důležité pro jejich práci, ale zároveň nejsou přímým důvodem, proč takový management vůbec máme. Typickým příkladem je plnění kalendářů. O sjednávání schůzek se přitom může postarat právě samotné call centrum. Pro vaše manažery a obchodní zástupce pak zůstává čistě jenom příprava na schůzky a práce, které se musí věnovat především.