Myslíte si, že je těžké získat si pozornost zákazníků? Většina firem svádí určitý konkurenční boj a snaží se ukázat zákazníkům, že existují a že jsou pro ně ideální volbou. Existuje mnoho faktorů, podle kterých se potenciální zákazníci rozhodují, většinou jde o cenu nebo kvalitu. Existuje ale ještě jeden faktor a toho zkušení obchodníci rádi využívají. Jde o schopnost dát zákazníkovi něco zdarma. Lidé milují, když jim dáte něco, za co nemusí platit a ve finále jsou schopni u vás utratit celé jmění, jen aby dosáhli drobnosti zdarma.
Jak správně využívat reklamní předměty?
Když se zmíní reklamní předměty s potiskem, možná vám na mysli vyvstane otvírák, propiska, klíčenka nebo žetony do košíku. Takové předměty se s oblibou rozdávají zdarma na různých reklamních akcích a lidé si je rádi berou. Pokud ale chcete výrazně navýšit počet svých zákazníků, klíčem k úspěchu je potisk reklamních předmětů vyšší hodnoty. Stačí se rozhlédnout kolem, řada obchodníků toho využívá. Koupíte si sekačku, dostanete tablet zdarma. Uzavřete pojištění, dostanete cestovní tašku. Při nákupu nad 10 tisíc kávovar zdarma. Založte si u nás účet, získáte termosku.
A lidé na to slyší a jsou schopni upřednostnit dražšího poskytovatele nebo prodejce jen proto, aby získali tu věc zdarma. V obchodech můžete vidět, jak lidé často stále nakupují, jen aby nasbírali body na zdánlivě levný předmět, jako je pánev nebo plyšová hračka. Objevte portál Reklamni-predmety-eshop.cz, kde se vám nabízí více než 35 tisíc položek, které vaše zákazníky zajisté zaujmou. Inspirovat se můžete v různých kategoriích a nabízet zákazníkům jako dárek věci do domácnosti, na cestování, elektroniku, věci na sport a mnoho dalšího. Prakticky jakýkoliv předmět může být opatřen logem vaší firmy. Zákazníka odměníte a zároveň podpoříte branding, protože na daném dárku bude vaše logo. Využívat reklamní předměty s potiskem znamená možnost výrazně navýšit počet vašich zákazníků. Přidejte se k dalším úspěšným společnostem a začněte nabízet předměty s potiskem také, zajisté brzy zaznamenáte, že šlo o tah, který vám přinesl nemalý profit.